OBS! Nettleseren din er utdatert. Vi anbefaler at du laster ned en annen, moderne nettleser som Google Chrome, Firefox eller Microsoft Edge.

IMPORTANT! Your browser is out of date. We recommend that you download a more modern browser like Google Chrome, Firefox or Microsoft Edge.

Du er her:

Skoleavslutning 20 juni kl. 18:00

Nærbilde av elevarbeid på veggen i kantina - Klikk for stort bildeNærbilde av elevarbeid på veggen i kantina Ann-Kristin Strande

Avgangselevene ved Sandnessjøen videregående skole skal ut å fly på egne vinger og det må feires.

Vi feirer med avslutningsfest for elever m/familie i Stamneshallen, torsdag 20. juni kl. 18.00.

Det blir enkel servering med kaffe og kaker, sang, musikk og taler av både elever og ansatte ved skolen.

Klassene dette gjelder er:

• Elenergi og ekom (2ELA)
  • Transport og logistikk (2TOA)
  • Maritime fag (2MAR)
  • Industriteknologi (2PIA)
  • Helsearbeiderfag (2HAA)
  • Ambulansefag (2ABA)
  • Helsearbeiderfag for voksne (3VOB)
  • Studiespesialisering (3STA/3STB)
  • Påbygg (3PBA)