Miljøsertifisert

Vi er nå miljøfyrtårnsertifisert.

Miljøfyrtårn er Norges mest brukte sertifikat som dokumenterer bedriftens miljøinnsats og samfunnsansvar. Å være miljøfyrtårn innebærer systematisk arbeid med miljøtiltak i bedriftens daglige drift. Virksomheter som blir sertifisert som miljøfyrtårn oppfyller krav og gjennomfører tiltak for en mer miljøvennlig drift og et godt arbeidsmiljø. Ved Sandnessjøen videregående skole jobbes det målrettet med ulike tiltak på alle avdelinger ved skolen. Arbeidet med å få sertifisering har vært ledet av ansvarlig for miljøfyrtårnarbeidet, Linda Waade Karlsen.