Årets operasjon dagsverk

3. november skal elevene våre ut i jobb for å støtte andre unge.  Årets innsamlede penger går til Colombia

Årets prosjekt

Colombia har lenge vært preget av krig og konflikt. Militæret, væpna grupper og narkokarteller dominerer. Ungdommer sier det føles som de bor i en krigssone. Flere steder står 8 av 10 unge helt uten skoletilbud. Antall selvmord blant ungdom øker. OD 2023 skal:

1. Støtte ungdomsorganisasjoner som gir et alternativ til vold.
  2. Bygge nettverk og holde kurs for unge så de blir sterkere rustet til å stå imot rekruttering til kriminalitet
  3. Gi ungdom kunnskap og ferdigheter for å påvirke myndighetene

Ungdommene våre trenger jobb

Her er en gylden mulighet for deg som voksen, forelder eller bedriftseier, til å hjelpe ungdommene våre til å støtte andre ungdommer.  Gi dem en jobb da vel!