Skolebiblioteket

Biblioteket kan tilby elever og ansatte et bredt tilbud av tjenester som gjør arbeidsdagen enklere og hyggeligere. Vi har plasser for å jobbe og plasser for å slappe av.

Hva kan biblioteket hjelpe meg med?

Noe av det vi kan hjelpe deg med er:

• lån av lærebøker ved skolestart
  • å finne gode bøker og filmer til skolearbeid og fritid
  • få råd om informasjonssøk og kildebruk
  • digitale hjelpemidler for elever med ulike former for lese/skrivevansker

Dersom du ønsker opplæring i søking i basen og hvordan du finner frem i hyllene våre er det bare å si ifra.

Hvordan låne en e-bok

Hvor og når kan jeg kontakte biblioteket?

Du finner oss i 2. etasje, rett frem når du kommer opp fra kantina. Vi har åpent fra 08:00-15:00 hver dag

Har du spørsmål til oss, men ikke tid til å stikke innom, kan du sende e-post til biblioteket på bib-svss@vgs.nfk.no, eller ringe oss.

Send e-post til biblioteket